Sieć afiliacyjna to platforma, za pośrednictwem której wydawcy mogą promować usługi i produkty reklamodawców.
Dzięki sieciom afiliacyjnym dostawcy programów finansowych i niefinansowych mogą promować je m.in. przez właścicieli stron internetowych, czy blogerów pozyskujących klientów, do których reklamodawcy nie są w stanie dotrzeć innymi kanałami. W Systemie Partnerskim Bankier.pl współpracujemy z ponad 24 tysiącami wydawców, którzy biorą na siebie koszt oraz ciężar przygotowania własnych działań marketingowych z wykorzystaniem udostępnianych materiałów reklamowych. Zapewniamy tym samym źródło ruchu rozliczanego wyłączenie za efekt.
Sieci afiliacyjne przede wszystkim dostarczają swoim partnerom narzędzia oraz tracking pozwalające na rozliczenie prowadzonych działań marketingowych. Jednocześnie powinny także zapewniać szeroki wachlarz kampanii z różnych kategorii umożliwiając wydawcom reklamowanie atrakcyjnych ofert i ułatwiając pozyskiwanie klientów oraz otrzymywanie jak największego wynagrodzenia. Rozbudowane sieci powinny zatem pozwalać na skuteczne promowanie wielu produktów i usług w jednym miejscu (za pomocą jednego kodu reklamowego).
W SP oferujemy naszym partnerom ponad 200 programów od ponad 100 reklamodawców. Nasi wydawcy mogą więc przebierać w dostępnych kampaniach, w celu wybrania tych, które będą najlepiej dopasowane do tematyki prowadzonych serwisów, dzięki czemu przyniosą największe zyski.
Jako sieć afiliacyjna odpowiadamy za cały proces reklamowy (od wyboru najlepszych produktów i usług dostępnych na rynku, przez wdrożenie ich do naszej oferty, udostępnianie materiałów i mierzenie generowanego ruchu, po naliczanie wynagrodzenia) oraz na wszelkie pojawiające się pytania.