Kody reklamowe to skrypty (czyli programy działające w ramach zewnętrznej aplikacji np. na stronie internetowej) lub adresy URL (linki), których celem jest emisja reklam oraz odnotowywanie interakcji z klientami. Pozwalają one m.in. na zliczanie ilości wyświetleń reklam, kliknięć, prawidłowo wypełnionych i wysłanych wniosków, czy sprzedaż dokonywanych online. Wszystkie te zdarzenia przypisywane są do kont wydawców, którzy wygenerowali poszczególne kody reklamowe.
W Systemie Partnerskim wykorzystujemy m.in. linki tekstowe, których kliknięcie powoduje utworzenie unikatowego identyfikatora i przekierowanie internautów na strony docelowe oraz skrypty napisane w języku JavaScript. Ich implementacja sprowadza się do zamieszczenia w źródle strony jednej linijki kodu, który podczas uruchamiania witryny jest pobierany i wykonywany (tj. emituje materiały reklamowe).
Prawidłowe działanie kodów reklamowych zapewniane jest przez nasz autorski tracking.