Program afiliacyjny (kampania reklamowa lub program partnerski) to prowadzone w Systemie Partnerskim działania reklamowe rozliczane za efekt: kliknięcie w reklamę, dostarczenie danych, wykonanie określonej akcji (np. odbycie spotkania z doradcą) lub podpisanie umowy.
Dzięki programom partnerskim udostępnianym w naszej sieci afiliacyjnej wydawcy zamieszczający materiały promocyjne w swoich serwisach mogą monetyzować generowany ruch internetowy (użytkowników). Jednocześnie kampanie, w których pośredniczymy pozwalają reklamodawcom na osiąganie celów biznesowych np. pozyskiwanie klientów lub sprzedaży.
Aktualne w SP reklamowanych jest ponad 200 programów afiliacyjnych, które można filtrować za pomocą zamieszczonej w panelu wydawcy wyszukiwarki korzystając z opcji: model płatności, kategoria, dostawca i status. Promujemy produkty i usługi zarówno z „finansowe”, jak i „niefinansowe” np. konta osobiste, kredyty gotówkowe, lokaty, ale i abonamenty telefoniczne, jazdy próbne, czy sklepy internetowe. Wybrane kampanie można dodać do „ulubionych”, aby były one łatwo dostępne w specjalnie przygotowanej w tym celu sekcji. Programy partnerskie, które zostaną aktywowane partnerowi po wcześniejszym przyznaniu akceptacji, uwzględnione są natomiast w zakładce „do zgłoszenia”.
Dostęp do wszelkich najważniejszych informacji i materiałów reklamowych dotyczących promowanych kampanii możliwy jest przez panel administracyjny za pomocą poszczególnych kart programów.