Działania reklamowe to ogół czynności, które mają na celu promowanie oferty reklamodawców (zaistnienie marki w świadomości klientów, skłonienie ich do dokonania zakupu produktów lub skorzystania z dostępnych usług).
W Systemie Partnerskim akceptujemy działania reklamowe, jeżeli są zgodne z prawem, normami życia społecznego i etyczne, przykładowo:
- content marketing (tzw. marketing treści);
- publikowanie na stronach internetowych reklam (display) oraz udostępnianych przez nas narzędzi;
- działania SEO i SEM (z wykluczeniem wykorzystywania nazw reklamodawców i ich produktów, jako słów kluczowych w reklamach w wyszukiwarkach);
- działania w mediach społecznościowych;
- email marketing.
W celu prowadzenia skutecznych działań promocyjnych, przygotowaliśmy dla naszych wydawców szereg narzędzi (linki tekstowe, pasaże finansowe, serwer reklamowy, widgety i plik XML) oraz dodatkowych możliwości (zamieszczania reklam w wyszukiwarkach lub wykorzystywania kreacji mailingowych).
Jednocześnie wszystkich partnerów prosimy o zapoznanie się z listą, która stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu SP oraz niepodejmowanie niedozwolonych działań. Przed rozpoczęciem wszelkich niestandardowych akcji reklamowych prosimy również o kontakt z naszym Zespołem drogą telefoniczną (pod numerem telefonu: +48 71 74 89 517) lub mailową.