Mailing to wiadomość email dedykowana wielu odbiorcom. Jest on wysyłany do subskrybentów zainteresowanych otrzymywaniem informacji drogą elektroniczną. Korespondencja przekazywana do osób, które nie wyraziły zgody na wysyłanie im komunikatów marketingowych traktowana jest jako spam.
Mailingi mogą być zarówno stricte tekstowe, jak i graficzne, np. składające się z przygotowanych przez reklamodawców kreacji (często udostępnianych w postaci plików w formacie .zip). Ich specyficznym rodzajem są newslettery, czyli wysyłane cyklicznie wiadomości informujące o aktualnościach.
Przykładowa wiadomość wysyłana do partnerów SP:
Dopuszczamy wykorzystywanie tego narzędzia wyłącznie przez wydawców, którzy otrzymają wcześniej zgodę naszego Zespołu na prowadzenie takich działań. Aby została ona przyznana nasz partner musi posiadać legalną bazę mailingową, tj. bazę danych osobowych zawierającą adresy email użytkowników zainteresowanych otrzymywaniem informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych wg obowiązujących przepisów. Nie zgadzamy się na wysyłanie mailingów zawierających ofertę Systemu Partnerskiego osobom i firmom, które nie chcą jej otrzymywać.
Więcej informacji dostępnych jest po zalogowaniu, w sekcji poświęconej tej formie promocji oraz w ramach kontaktu z naszym Zespołem drogą telefoniczną (pod numerem telefonu: +48 71 74 89 517) lub mailowo.